جزئیات پروژه

جوامع برای بهبود امید به زندگی  و افزایش کمیت و کیفیت آمادگی جسمانی و بدنی شهروندان خود در پی گسترش کیفیت و توسعه امکانات ورزشی و افزایش مشارکت مردم در امور ورزش شهروندی هستند. در این امر ارتقاء و تندرستی افراد جامعه اهمیت ویژه ای برای ایجاد سیاستگذاری ها و توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی به خود می گیرد به طوری که دسترسی ارزان و آسان به امکانات ورزشی و استفاده از ظرفیت ها نه تنها به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می کند بلکه موجبات پیشرفت آن جامعه را نیز فراهم می کند. از این جهت ماموریت ورزشی سازمان های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان برای اجرایی کردن این اهداف بسیار حیاتی و قابل توجه است.

ولی یکی از مشکلاتی که سال هاست سالن های ورزشی را به چالش کشیده، تامین گرمای این سالن هاست. در مواردی مشاهده شده که با نصب تجهیزات غیر استاندارد و گاها دست ساز در سالن های ورزشی مشکلات زیادی برای افراد حاضر در سالن به وجود آمده که گاها کار به بستری شدن افراد استفاده کننده از سالن های ورزشی در بیمارستان به دلیل گاز گرفتگی شده است.

اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی طی همکاری که با شرکت یوتاب داشته، توانسته با تجهیز کردن سالن های ورزشی این استان به گرماتاب از بروز هرگونه مشکل در مورد سیستم های گرمایشی جلوگیری نماید.