جزئیات پروژه

خودرو تحت تأثیرات زیادی از محیط قرار دارد ، از جمله شرایط مختلف آب و هوایی ، دیگر خودروها و وسایل نقلیه و … برای همین صاحبان خودروها قسمت هایی که رنگ آن ها از بین رفته و یا دچار آفتاب سوختگی شده است را رنگ و ترمیم می کنند. در بسیاری از موارد رنگ شدگی به سادگی قابل تشخیص نیست و حتما باید خودرو را به مرکز تشخیص رنگ خودرو نشان داد.

مرکز تشخیص رنگ خودرو به این دلیل مهم است چون روی قیمت خودرو تاثیر دارد. مخصوصا قسمت هایی مثل : شاسی ها و ستون ها چون این قسمت ها به سادگی آسیب نمی بینند و ممکن است دلیل آسیب و رنگ شدگی به معنای تصادف شدید خودرو باشد. علاوه بر شاسی و ستون خودرو سقف آن نیز بسیار مهم است چون اگر این قسمت ها دچار رنگ شدگی باشند یعنی خودرو واژگون شده و تصادف سختی داشته که در بیشتر موارد خریدار از خرید همچین خودرویی منصرف و پشیمان می شود.

قسمت های که خیلی مهم نیستند و افت زیادی روی قیمت خودرو ندارند ، عبارتند از : لبه گلگیرهای خودرو ، رکاب و سپر چون با هزینه جزیی قابل درست شدن هستند و می دانیم که تصادف شدیدی با خودرو صورت نگرفته است.

شرکت یوتاب این افتخار را دارد که با تامین گرمایش یکی از مهمترین و بهترین مراکز تشخیص رنگ شهرستان خوی به وسیله هیتر تابشی های خود، کمک به این مرکز کرده است. در ادامه تصاویر مربوط به نصب هیتر تابشی های این مرکز را میبینید.